هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

www.Vettawy.mam9.com

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

منتخب السودان يفوز علي نظيره المصري4-0

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نور الاسلام
مراقب عام
مراقب عام
نور الاسلام

انثى
العقرب عدد الرسائل : 590

منتخب السودان يفوز علي نظيره المصري4-0 Empty
مُساهمةموضوع: منتخب السودان يفوز علي نظيره المصري4-0   منتخب السودان يفوز علي نظيره المصري4-0 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 21, 2008 12:12 am

فاز منتخب السودان على ضيفه المنتخب المصرى الأول لكرة القدم 4 - صفر فى المباراة الدولية الودية التى اقيمت بينهما مساء الاربعاء" على استاد نادى المريخ.

وياتي هذا اللقاء ضمن استعدادات المنتخب مصري لمباراة الكونجو الديمقراطية في التصفيات الإفريقية المؤهلة لكأس العالم 2010 في جوهانسبرج.

جاء الهداف الأول نتيجة خطأ اللاعب المصري محمود فتح الله الذى احرزه بالرأس فى مرماه فى الدقيقة 34 . وفى الشوط الثانى سجل الهدف الثانى كاريكا مستغلا خطأ حارس مرمى المنتخب المصري محمد عبد المنصف عندما سقطت كرة عرضية من يده فى الدقيقة 36 ثم اضاف احمد عادل الهدف الثالث فى الدقيقة 44 واختتم كاريكا اهداف المباراة فى اخر دقيقة من عمر اللقاء.
mohamed almasry_alex
فيتاوي نشيط
فيتاوي نشيط
mohamed almasry_alex

ذكر
الاسد عدد الرسائل : 49
البلد : الاسكندرية
المزاج : عال العال

مُساهمةموضوع: برافو للمنتخب   منتخب السودان يفوز علي نظيره المصري4-0 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 21, 2008 2:09 am

علفكرة المنتخب كان فى اسوء حالتواا وبعدين التكريم اللى اخدة المنتخب من الرئيس السودانى شكلة نسى المصريين مصر وضيع المنتخب بطل افريقياااااااا خسر من السودان الهزيمة دة حتاثر على الترتيب العلمى للفرق اكيد وربنا معاك ياشحاتة لما السودان اربعة امال الكونغو حتكسبنا كام اقولهاا بصراحة مفيش رياضة فى مصر مالة الاتحاد فريق عشرة ع عشرة متعودين ع الهزايم

ربنا معانا ونعرف نتاهل لدور التانى من التصفيات
ربنا يستر
http://www.googel.com
amood
فيتاوي نشيط
فيتاوي نشيط

ذكر
الجوزاء عدد الرسائل : 139

مُساهمةموضوع: رد: منتخب السودان يفوز علي نظيره المصري4-0   منتخب السودان يفوز علي نظيره المصري4-0 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 22, 2008 5:39 pm

:cherry: عندكو حق بس انتى يا نور عينى عليكى باردة مش سايبة حاجة الا وبتتكلمى فيها ربنا يخليكى انا مش بحسد والله انا بحقد بس
نور الاسلام
مراقب عام
مراقب عام
نور الاسلام

انثى
العقرب عدد الرسائل : 590

مُساهمةموضوع: رد   منتخب السودان يفوز علي نظيره المصري4-0 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 22, 2008 6:04 pm

كده يا عمدة بتحقد علي اختك الكبيرة...يلا يا عم انا مسامحاك....وعايزاك تشاركنا في المنتدي الرياضي علي طول علشان ينور
amood
فيتاوي نشيط
فيتاوي نشيط

ذكر
الجوزاء عدد الرسائل : 139

مُساهمةموضوع: رد: منتخب السودان يفوز علي نظيره المصري4-0   منتخب السودان يفوز علي نظيره المصري4-0 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 22, 2008 9:24 pm

اية العسل دة يا اختى مكنتش متوقع الرد الحلو دة دة انا قولت هتضربينى وكدة على العموم انا مقدرش احقد عليكى انا بهزر يا اختى الكبيرة

منتخب السودان يفوز علي نظيره المصري4-0
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-